Det rullar på

Idag har jag sprungit och gjort lite styrketräning, köpt biljett till Metaltown, färgat håret "själv" för första gången och jobbat på lagret. Man hinner med mer än man tror på en dag :) Jag är galet lycklig nu när vädret är så grymt! Blir dock lite för varmt när man springer i solen, eller man blir i alla fall mycket tröttare. på tal om trötthet, jag är trött nu...Man blir så otroligt seg på det där lagret asså. Idag var det även lite wierd när man inte har varit där på så länge, men kul att träffa alla igen! Man blir inte bara sjukt trött på det där stället, man blir också jävligt hungrig men nu vet jag inte vad jag vill äta :s Nu när jag har klagat lite på min trötthet och hungerhet så kan jag även tillägga att jag är lite besviken på min hårfärgning. Eftersom jag aldrig har gjort det själv innan utan alltid har fått hjälp av typ mamma så kanske jag ändå borde godkänna det hela, men i alla fall så har jag fått lite färgfläckar här och var i pannan och det känns så där kul och gå runt och veta att folk ser det och undrar vad fan som har hänt...Hoppas det fötsvinner till imorgon :P

Metaltown biljetten är nu köpt och det känns bra, kul, spännande, intressant och lite coolt. Än så länge ska jag dit med min bror och hans kompisar, fröhoppningvis följer min käre vän Amanda med också!!


Kommentarer
Postat av: Lepik

Jag fick reda idag att jag inte börjar jobba förens v25! Det betyder alltså att jag är fett på metaltown:D tänkte slå en pling o berätta denna goda nyhet men tyckte att du skulle få en kommentar på bloggen din!

2011-04-27 @ 17:12:14
Postat av: Josse*

jey! :)

2011-04-27 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0