En dag på jobbet

Jaha, idag har det varit strålande väder tror jag. Jag har jobbat på donken för näst, näst sista gången mellan 11.15 och 20.00 så har därför inte kunnat framställa någon vidare värderprognos men jag var ute en stund på min andra rast runt tre-tiden och då var det väldigt varmt och härligt. Åt då en mjukglass med oreo's, kola och chokladsås! Dagen har varit ganska bra ändå även om jag har stått upp i en evighet och varit innomhus större delan av dagen. Vi var idag grymma, och med det menar jag grymma i köket! Jag kanske inte hade den största andelen i denna grymhet men medverkar man på rätt plats vid rätt tillfälle så glider man rätt gött ibland:p Och man blir bättre när man jobbar med dem bästa det vill jag lova. Annars så mår jag ganska skapligt, fick lagom sovmorgon i morse och åt havregrynsgröt till frukost dock har min färgfläck i pannan inte avlägsnat ännu :( Jag har ju fått så förr och då har de ju ändå försvunnit ganska fort men inte den här gången inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0