Fredagskväll

I fredags var jag ju på en kompis 20-kalas! Det var väldigt trevligt men jag saknade några personer som inte kunde komma. Dock blev jag förvånad när min bror kom förbi, eller jag visste ju att någon hade ringt och frågat honom om han ville komma men jag trodde inte att han skulle göra det. En trevlig överraskning helt enkelt. Det är nämligen så att det vännerna jag fick när jag gick på gymnasiet ock som jag även hänger med nu har lett mig tillbaka till en del barndomsvänner. Några som jag växte upp med och lekte med varje dag, även våra familjer umgicks på den tiden. Just den här kvällen så var det min barndomsbästist storebrorsa som undrade var min borsa höll hus, också ringde han dit honom. Ja, typ så :P Jag gick i alla fall hem före honom, bror min alltså, han hade kul. Skulle ju självklart jobba dagen efter och det blev mycket senarae än vad jag hade planerat så jag var så jävla trött när klockan ringde på morgonen, och tala inte om hur det var på jobbet. Inte kul i alla fall...hehe

Lite pics från kvällen :)



Födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0