Glad Påsk!



Nu är det påsk!

Helgen är späckad med aktiviteter och jag är såå taggad! Igår jobbade jag på BK och fick det här fina påskägget med godis i :) namnam! Sedan på kvällen åkte jag hem till Amanda och Marcus där vi åt lam :) Lammet hade Amanda fått i påskpressent av sin far. Det blev jättegott :) Efter lamsteken hade ramlat ner i magen på oss alla åkte vi till en annan kompis där vi satt ett gäng å tjöta å käkade godis! Sedan åkte vi till nästa hållplats där det blev vatten ipa (inte för min del) och köttbullar ;) Trevlig kväll måste jag säga, men jag var lite trött ock sliten....Ikväll väntas påskfest hos en arbetskamrat från donken och det ser jag fram emot. Innan dess ska jag hinna ut på en springtur i det fina vädret, duscha, måla naglarna, sminka mig, bestämma outfit och äta! Nu kör vi!

Bilder från igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0