Inspiration från Gina

Jag har en tendens till att hänga på olika modeaffärers hemsidor i flera timmar! Och bara glo runt på alla kläder, skor, accessoarer eller vad det nu må vara, men jag handlar sällan via nätet. Jag har gjort det några gånger men har fått byta nästan varje gång. Jag vill gärna prova sakerna först för ofta kan en klänning eller ett par skor se väldigt snygga ut på bild eller när man ser dem i butiken och sedan när man provar de så kanske det inte passar på dig som person eller så har plagget dålig passform eller sitter obekvämt. Men visst vill man bara ha typ allt man ser när man sitter där framför datorn och klickar runt :)

Här är några cravings fårn det senaste besöket på Ginas hemsida :)




www.ginatricot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0