Lång helg

Hej mina vänner! Har haft en del för mig denna helgen precis som alla andra antagligen. Festen hos jobbarkompisen blev lyckad. Jag hade i alla fall svinkul:P Och jag blev svin full...mådde sådär dagen efter men det var inte så farligt ändå. Glömde tyvärr min kamera där så bilderna kommer att dröja några dagar.

Idag är jag extra glad för att alla serier jag följer har haft uppehåll samtidigt men idag fanns det ett ny att avsnitt av dem alla! Så här sitter jag och glor;p Självklart har jag varit ute och bättrat på brännan som aldrig blir någon bränna! Så störande att det tar så lång tid innan jag börjar blir brun! Kollade även de sista 20 på IFK-kalmar och visst var det gött att blåvitt vann men ändå, själva fotbollen är rätt fattig, tyvärr.

Jag har haft en underbar helg och laddar nu inför att jobba på lagret för första gången på över en månad och jobba minsta sista tre pass på donken...

Serierna jag förljer: Gossip girl, The vampire diaries, 90210, No ordinary family, Glee, Greek och my beloved: The big bang theory!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0