MAAT!

Den senaste veckan har varit väldigt olik alla andra veckor på senaste tiden. De har varit slapp! När jag inte har något att göra, vad gör jag då? Jo jag äter så klart :) eller :(? I love food! och godis och glass och kakor....hehe:P Och jag gillar att kolla en serie på tre DAGAR, ingen bra kombination, att sitta och äta hela tiden. Men jag står fast vid min regel; springa minst två gåner i veckan så idag var jag ute och sprang. Det gick riktigt bra idag, blev hur svettig som helst och när jag var klar så grjorde jag massa magövningar och armhävningar :D

Idag var jag faktisk inte ldeig, jag jobbade 16,15-19,45. tyvärr trodde jag att jag började 16,45 men upptäckte i tid att jag inte gjorde det, eller i tid? Jag hade ca 30 minuter på mig att diska tusen kastruller, sminka mig, släcka i källaren och åka till jobbet :S Tur att jag kunde ta bilen...Efter jobbet tog jag och en arbetskamrat en låång fika på det fräscha stället café skåne! haha...Men det var trevligt att snacka massa skit å sånt :)


Här är bilder på lite god mat som jag har ätit i veckan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0