Messi Messi Messi!

SKYNDADE mig hem idag från jobbet för att hinna se matchen. Slutade 21 och den började 20,45 så jag missade ju ändå...Men jag hann se de sista 10 på första halvlek och sedan såklart hela andra. Käkade pizza samtidigt:) Och sedan pratade jag i telefon med Mandy nästan hela andra halvlek så jag har inte haft fullt fokus ikväll, men jag märkte ju av stämningen. Det var som förra mötet i spanska cupfinalen, irriterat, tjafsigt och gnälligt. Måste vara svårt att vara dommare då. Hur fan ska man lyckas vara helt rättvis då lixom? Tyckte väl ändå att han dömde okej ikväll, men som sagt jag var inte helt koncentrerad. Kollade så klart bort precis när Messi gjorde 1-0 målet, såg bara hur han kom farandes från straffområded omfamnad av ren lycka :) Andra målet fick jag allt skåda och då var det Messi igen. Den pojken asså! Härre vad gött det känns nu, var nästan inställd på att det skulle gå riktigt trögt med tanke på de två senaste mötena och vad som har skrivits i tidningarna, men icke!!! Nu är vi på topp igen och denna gånen går vi hela vägen!

Förutom matchen så var det även väldigt trevligt med ett låångt teleefonsamtal med Amanda. Mycket på gång nu och mycket att prata om, sommaren börjar ju närma sig för fan :P God natt nu allihoopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0