Migrän

Imorse, eller i natt har jag vaknat två gånger. Första gången var runt 5 tiden och jag vaknade för att det var massa skumma ljud runt om kring mig, eller dom kom ovanifrån kom jag på efter ett tag. Antingen var det kattbråk på vinden :S Eller så var det något annat wierd. Sedan vaknade jag även halv 7 :) Med Migrän! Härligt, det var för sent också att ta tabletterna men jag gjortde det ändå vilket inte funkade. Så där låg jag dödstrött med världens skallebank och mådde illa. Efter typ två timmar pallade jag inte längre så jag gick till toan och spydde ;) Fräscht, gott och mysigt på alla sätt. Men en sak är säker, när man mår riktigt jävla illa så är det fan nice att spy, eller det känns bra efteråt i alla fall. Sist jag hade migrän var säkert 100 år sedan så jag var inte berädd på detta. Förr i tiden kände jag det på mig på något sätt och då kom det också mycket oftare, inte kul...

Frukost på altanen även idag :) Synd bara att det är målningt och blåser ute :( Men jag ska ut ock sola i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0