Utomhusfrukost

God dagens!

Idag är vädret förjäkla härligt! Man vill bara vara ute tills solen går ner. En sak är ju säker för idag, ikväll ska det grillas! Ska nog höra av mig till lite kompisar och se om dom känner samma sak:)

Startade i alla fall dagen med frukost på altanen, som är min favoritplats på sommaren. Våran altan är helt fantastisk, solen står på hela dagen så det är det perfekta stället att sola på, sedan blåser det inte så mycket där så det blir alltid väldigt varmt och gött ;) Jag hoppas på att få spendera många sköna kvällar där under våren/sommaren.

Jag är ledig idag och har lite grejer som måste göras men det kommer inte att ta hela dagen så jag måste hitta på något mer, hmm...Jag ska ju grilla ikväll har jag kommit fram till men innan dess borde jag hinna med lite mer va? Vi får väl se vart dagen leder mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0