Bio ikväll

God morgon :)

Vaknade idag med världens skallebank så låg kvar en stund i förväntan att den skulle upphöra. Der gjorde den inte så nu har jag sovit bort en timma i onödan...Idag är jag ledig och innan 4 ska jag fixa lite saker men är inte helt säker på vad. Sen är dagens huvudaktivitet bio me Lisen! Vi ska se Harry Potter, jag är inte det största fanet på jorden men det är helt klart en ball biofilm. Jag hade inte sett alla filmerna så igår såg jag i alla fall den Harry Potter and the deathly hallows part 1, alltså den som kom innan den som går nu. Det var ganska bra men hade gjort sig bättre på bio så nu har jag ändå ganska höga förväntningar och är inte särskilt orolig över att bli besviken, tycker väl inte att dom har misslyckats med någon av alla 8 filmer.

Nu när jag tänker efter så tror jag att det är dags för mig att planera lite avskedsfest, så ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0