Dags för strandshopping

Hellu!!

Jag är sämst på att blogga ofta, just nu har jag inte många minuter över till att dela med mig av mitt liv men jag ska försöka bli lite duktigare :)

Jag har sedan sist börjat kolla lite på boenden i L.A, både hotell där jag ska bo första dagrana men även spanat in lite lägenheter. Det är fucking dyrt mään! Men jag har också fått kontakt med en tjej som är intresserad av att bli roomisar. Jag ha nämligen registrerat mig på min blivande skolas hemsida, på typ ett forumliknande ställe där man kan hitta folk som är sugna på att dela boende, och då hade hon hittat mig där. Vi får väl se hur det går.

Jag har även tagit en sväng till stugan igen, underbart väder även denna visit :)

Som ni kanske vet drar ja till Alanya på söndag med Pilli så idag ska jag in till stan och stradnshoppa!!! Jag ska köpa solhatt, solkrämer, strandmadrass och kanske någon snygg badväska :) Jag är taggad som faen ;)

En hel bild till er!



Jag, mor och far drog till Vann som det så fint heter. Vi käkade lunchbuffé och solade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0