Jag börjar flå!

God afton :)

Just nu sitter jar med nyduschat hår vid min dator ock käkar middag. Jag gick upp vidrigt tidigt imorse för att bära leverans på jobbet också tränade jag efteråt så nu är man lagom pigg, go och glaa! Ska berätta lite om min vecka där ja har hunnit med en del trevligheter. I onsdags vart jag hemma hos en polare och kollade på Barca- Real samt drack lite goa drycker :) Underbar insats av båda lagen men såklart är jag gladast över Barca. Min goa nyklippta Messi skickade in två mål och lycklig var man i dessa ögonblick ;) I torsdags tog jag mig tig in till stan för att träffa Annie som kommit hem från USA en stund så här på sensommaren och även min turkpolare Amanda. Vi gick runt lite på stan och sedan tog vi oss en liten fika. Senare mötte jag upp två arbetskamrater från BK, Anna och Lisen. Vi käkde lite på underbara Vasastan, tanken var väl att vi skulle dra vidare till något annat ställe senare men våra bussar gick så sjukt taskigt på torsdagar så vi satt kvar och drack lite goa drinkar, tjöta och flabba :D göörtrevligt måste jag säga.

Nu återstår två arbetsdagar till innan ledighet då det är dags att verkligen ta tag i allt inför min stora resa. Nu börjar det dra ihop sig. Ska även göra om bloggen lite så att den passar temat :P

ha en go afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0