Tiden är snart inne



På söndag bär det av mina vänner! 06:40 lyfter planet och svävar iväg till Alanya :) Jag och min goa kamrat Amanda med sin nya fina frilla ska bara ha det så jävla gött! Så nu börjar det bli dags att packa, en av de bästa sakerna jag vet för övrigt. Fast idag är jag heöl slut. Jobbat och tränat å sånt. Meh va fan det löser sig. Imorgon när jag kommer hem fån jobbet ska 1000 saker göras, jag ska stryka lite grejer, göra lösnaglar, packa ALLT och INTE glömma något!Whahaaa, nice..

En annan rolig sak. Jag har gjort mig en liten profil på min blivande skolas hemsida, där man kan hitta andra som vill ha en roommate och det är två som har kontaktat mig :) Jag har inte tagit kontakt med någon dock, hehe. men i alla fall så är det en grabb som verkar rätt skön. Frågan är bara, vågar man? Jag har inga problem med att bo eller hänga med killar men när man aldrig har träffat människa och bara snackat lite via internet så kanske det är lite farligt??? Tell me what to do :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0