Åker hem från mitt hem

Nu har jag vistats klart hemma i Sverige och dragit mig tillbaka till L.A. Jag har haft det gött där hemma i kylan, träffat kompisarna, firat jul och flyttat. Dock missade jag några stycken och det var synd! Victoria, Lisen, Anna och Nathalie ni får fan komma hit istället :)

Det var trevligt att hänga med mor, far, bror och Sinmba och våran julafton var väldigt mysig :) Dock har jag varit rätt sjuk under tiden, precis som alla andra dessa mörka dagar, usch och fyyy!

Simba saknar jag redan, han har ju nanat bredvid mig i några nätter nu så det kommer kännas konstigt, men vi båda ska nog överleva detta.

Nu är jag tillbaka i min älskade lägenhet, vädret är nice och Kurt är här och hänger med mig, de andra grabbarna kommer i början av nästa vecka, jag längtar ihjäl maj!!!! Yumyum kommer nog ännu senare. Dom ska sätta han på ett djurplan någon gång nästa vecka.


Nu är jag trött som fan, satt ihopklämd på ett flyg i 10 timmar och känner mig nu som en 90-årig tant....


Vi får höras mer imorgon :)


Mammi!!


Jag äger på att göra köttbullar! Men farmor förblir världsmästare :)


Första kvällrn ute på evigheter, Vasastan i mitt hjärteblot :)



L.A BABY!


Fint väder ska det va! Underbart asså :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0