Feeling better

Men tjaa då!

Nu har jag återhämtat mig lite från min sjukdom, jag har även införskaffat mig en burk med "multivitamin för kvinnor" eftersom alla tjötar så jävla mycket...och för att jag har sett något likande på apoteket där hemma så det känns inte lika läskigt som alla andra konstiga piller och vitaminar dom käkar här borta.

De här senaste dagarna har jag lyckats plugga ganska mycket, vi har två inlämningsuppgifter nästa vecka och veckan efter det är det dags för Finals....hur ska detta gå? Jag känner mig ganska lugn men om jag inte får godkännt på LAW provet så skjuter jag nog några stycken :)

Skypade med mor och far idag, det verkar som att våran stuga börjar bli lite färdigbyggd. Ska bli sjukt spännande att gå in där innan det är möblerat:P Jag har inte en aning om hur det kommer att se ut. Jag har sett utsidan när det var massa byggställningar och skit ivägen och jag vet vilka tapeter jag ska ha i mitt rum, sen vet jag inte så mycket mer, eller jo lite :)

Idag lagade jag STEAK DINNER till min lilla familj, tyvärr var mitt kött jävligt segt...Men det smakade gött :) Och nu sitter jag här och äter kanelbullar, Kurt köpte färdiga (obakade) bullar på burk :S om ni någon gång har köpt ett pizza kitt där degen är inrullad i en pappersförpackining så vet ni vad jag snackar om. Här bakar man ingen deg på egen hand, helst så köper man helt färdiga bullar i affären.


Hawaii Pizza!


Jupp, det är sant! Spagetti och Kuffärssååååås


Chokladkalender baby!

Nu är det helg å sånt, ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Dags o öppna lucka nr 3, kanske en chokladmessi

2011-12-03 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0