God Jul gott folk!

Hej hå alla snälla barn :)

Nu bloggar jag för andra gången på hemmaplan och det känns ganska bra. Är lite förkyld en dag som denna och det suger, men jag var ännu sjukare i förrgår och dagen innan det. Typ då när vi skulle flytta kände jag mig som 100 år och däckade i sängen kl: 5!

Idag är det julafton och hur mysigt är inte då? Jag vaknade skittidigt idag, gjorde varm choklad och la mig i soffan och kollade på Polarexpressen med Simba liggandes på min barm. Också har jag slagit in alla klappar idag :P Det är ju dumt att göra det i god tid om man säger så!

Nu är det bara 20 minuter kvar till Kalle och jag har inte bestämt vilket nagellack jag ska ha än! OMG my life is in faroszonen! Haha vi får väl se om jag klarar mig ändå.


Nu kommer lite bilder på det nya huset och lite annat gott! GOD JUL och ha en Asmysig dag!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0