Good Bye!



Hej :)

Nu har både Sean och Connor åkt hem, usch va tomt det är utan dom här....Åh stackar Sean som ska köra bil i typ ett halvår! Själv har jag nog packa klart, eller jag vet inte? Har jag glömt något asviktigt nu, hoppas inte det då!

Imorgon åker jag till Holland för att fira jul, sen åker jag till Sverige för att flytta, sen åker jag till Holland för att knarka Olagligt, sen åker jag till Hollywood för att fortsätta med det jag påbörjade i somras, kommer inte ihåg vad det var...

Kommer till landvetter den 20:e december 2011 kl 16:45 för att signera allas bröst och ta fula mobilfoton. Kom dei vettja!

Det här känns jätte konstigt, det ska bli kul att komma hem å träffa alla, flytta och fira jul! Men jag är inte helt funktionell utan mina roomisar, är så van vid att dom är här hela tiden och sitter i vår soffa. Connor som kommer in på mitt rum och rappar om sitt liv som pimp, Yumyum som bara är så himla goo! Sean som ALLTID är hemma och lille Kurt som dansar till musiken som ingen annan kan höra...Å min lägenhet, med utsikt över hela L.A, alla palmer och delivery cheesescake! Men jag kommer ju tillbaka snart :) Och jag kan inte vänta tills jag kommer hem till Simba <3




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du skriver inget om hur du har saknat mamsen o papsen hörr dö

2011-12-19 @ 07:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0