Gött Nytt År!

Hej där hemma!

Just nu har vi underbart vårväder här Hollywood :) Och det är ju varmare än svensk vår såklart. Igår åkte jag och Kurt iväg på lite äventyr, biltvätt, shopping och asgo lunch på Cheesecake Factory i en liten by utanför hollywood. Hur fint som helst är det där, och det känndes inte som att vi var i USA. Inte för att det är ful överallt här men det kan vara rätt skabbigt på många ställen.

Idag är det nyårsafton och jag vet fortfarande inte exakt vad som kommer att ske ikväll, troligen ska vi vara några stycken här hos oss. Det är ju lite synd att så många är kvar hemma fortfarande och dom stackrna som tagit sig tillbaka har nu dratt till Las Vegas. Hade gärna hängt med om jag bara vart 21 :(

Innan kvällen har landat ska jag se till att färga utväxten, handla mat, städa lite och rota fram lite fler gäster till ikväll.


Gott nytt år allesammans!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

mums

2012-01-01 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0