I'm fucking home bitch!

Hallåå!

Nu är jag hemma, fan va kallt ni har det här borta då!

Idag känns det redan rätt bra med tiden, tror att det hjälpte mig att dygnade innan jag åkte hit :) Min gode klasskompis drog med mig på FÄst dagen innan jag skulle åka och sen när jag kom hem så var det fest hos mig också! Inget nana där inte. Men jag hade skitkul i alla fall, dock kände jag mig inte helt fit for fight då jag väl skulle åka...


Men se där, jag kom ju lagom till snön! Nu ska det flyttas mina vänner :)


Douglas och Brian


Klasspolaren Chris


Min ryska granne, Kurt och jag


Här sitter jag och stirrar ut genom fönstret i Amsterdam i ca 6 timmar i väntan på flyget hem på 1,5 timme...


Okej jag åt lite fet och krispig pizza också då


Åkte från detta


Till detta! :)


Hejdå huset!


Hejdå rummet!


Gissa men som sov i min säng inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0