Jullov <3

Äntligen är det lov! Jag har längtat hur mycket som helst, slippa plugga för ett tag pch bara tjocka sig :)

Mina finals gick ganska bra, tror jag. får inte veta för äns nästa vecka....

Sean skulle åkt hem i fredags morse men kom tillbaka en timma senare, Yumyum var för lång, inte för tjok utan för LÅNG! Fy fan vad jag tycker synd om Sean just nu, han är inte aslycklig om man säger så. Som det ser ut nu så ska han hyra en bil och köra hem, kommer bara ta honom typ 5 dagar eller så :) Han bor 6 timmar flyg bort från L.A, i Philadelphia.

Jag har startat lovet med att vända lite på dygnet, shoppa och kolla på Paradise Hotel Norge, eferson Norska är den enda svenskan jag hör här borta så kan det hända att jag byter språk, haha det gör inget för norska är det roliga språket som finns, har inget emot att snack litte norsk dah :) Har också planer på att söka till den svanska omgången nästa år! Varsegod mamma och pappa!

Igår shoppade jag fina skor, fin t-shirt, fin klänning och fina stumpbrallor :) bara så att ni vet!

Jag och Sean beställde thaimat idag :) vi fick lyckokakor, haha trodde inte man fick sånt på riktigt. Dom smakde lite som knapriga pannkakor, med massa socker i då. Nu äter jag blueberry cheesecake som inte riktigt är som en valing cheesecake, mer som fluffig cheesecake mousse cupcake, hänger ni mä eller?


Fortsätt simma, fortsätt simma!


Hoppas lyckokaksjäveln funkar rå!


Jag hoppas att jag inte blir hatad av alla män nu...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch va snygga skor! tröjan mä för den delen

2011-12-18 @ 11:20:32
Postat av: josse*

Men Tackar!!!! ses snart :)

2011-12-18 @ 22:04:39
URL: http://jstillsjagdor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0