Julpynt och musik till oss alla

Goder Afton!

Just nu sitter jag i min säng och utforskar jordens erbjudande av musik. Mitt favvoband är ju som alla vet Slipknot och jag har för länge sedan gett upp när det gäller att hitta något liknande....Som tur är gillar jag ju annan musik också. Min gode vän Connor har delat med sig av ett antal artister som jag diggar riktigt hårt, däribland har vi rapparen Yelawolf (köpte konsertbiljetter idag) och puckrockbandet Taking Back Sunday. Jag har också dragits ner i den där tjejiga hålan bland alla snygga unga rockband så som Escape The Fate och A Day to Remember. Dock suger deras sångtexter rätt mycket, Baby your my first kiss and i love you so much, everything fades in to darkness, I cannot breath and my eyes are filled with blood and you're the only one who can catch me when I fall from this frozen dissaster....Ungefär så går varje sång :) Jag kan nog tjäna pengar på det där eftesom jag just kom på dessa ord helt själv!

Haha med andra ord har jag hittat en ny hobby! Jag sitter flrea timmar varje kväll och letar ny musik, mina lärare har öppnat ögonen på mig var det gäller osignade band, musikbloggar och skivbolag. Jag tror att jag gillar musik ändå...


Har hittat en av världens bästa sångare, han heter Derek Sanders och trallar i bandet Mayday Parade.

Dagens sökning ledde även fram till ett italienskt metal band, mycket intressan! Blind Fool Love, check it out Bitches!

Enough of the bullshit! Kurts mamma skiddade hit en asfin julgran :) Detta tackar vi för, Kurt har även slängt upp lite julbelysning i vårt vardagsrum så nu börjar det kännas i hårsäckarna att det är juletid.

Dock har jag mer ångest en varma goa tankar i skallen för tillfället, börjar bli lite nervös inför alla finals! Jag kommer nog klara mig rätt bra på det mesta men som jag många gånger nämt så hängar jag inte med hela vägen när det gäller Muisc Law, jag sitter kvar på busshålplatsen i spöregnet utan paraply när bussen för längesedan har åkt så att säga...

Vi må se hur dette shluuter, här har ni lite bilder!


Det börjar närma sig hemfärd för Sean och Yumyum, jag förstår dig, jag hade inte velat åka i den väskan heller...


Vi dansar konstant kring denna julegran


Connor hittade min bästa vinkel här om dagen :) Tack!


Och som stjärnan på julegranen kommer här en musikvideo, vet inte om jag ska skratta, gråta eller börja ta heroin...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0