Color of today

BlueBlackPink



Före
 Före                                                                                        Efter


Smink
är en bra uppfinning. Jag gillar inte att ha för mycket smink, det ska se naturligt ut men ändå fräscht och snyggt. På vintern är jag väldigt blek, speciellt på halsen och då är det inte snyggt att ha för mörk foundation. Då är det bättre att ta rouge eller brunpuder på kinderna eller så kan man ju sminka halsen och nedåt också om man orkar. Sola är  också en bra lösning, jag har länge tänkt att jag ska börja sola solarium men det har inte blivit av! Tiden räcker lixom inte till...
 
Dagens outfit!



Idag har jag på mig en svart söt klänning som jag köpte på Zara i London, Blåa strumpbyxor från Primark London, svarta overknees med liiite glitter i, hihi. och ett silvrigt döskallehalsband från Cubus




Till detta har jag piffat till mina short nails med ett rosaglittrigt nagellack!


Kommentarer
Postat av: bea

före bilden utan smink var mycket fin:D

2011-02-25 @ 00:52:06
Postat av: Josse*

Tack :D

2011-02-25 @ 01:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0