Det är över nu...


Today I deserve candy =)


Idag tog jag körkort!


I måndags och igår när jag övningskörde gick det fan inte bra och i gårkväll (dagen innan uppkörning) var jag lagom förtvivlad, helt säker på att det skulla skita sig. Men så i morse tog jag nya tag och bestämde mig för att köra bättre än jag någonsin gjort, och det gjorde jag :D

Jag har en tendes att naila när det väl gäller


Belöning:

Väska från glitter, Solglasögon från Indiska, Armband från H&M, Godis från underbara 4-Gott och smaskiga Jordgubbar*


Efter uppkörningen tog jag mig en tur till stan för att köpa en present till mig själv. Det är viktigt att belöna sig själv när man har lyckats med något! det tycker i alla fall jag. Att ta körkort och till och med klara alla tester på första försöket är något jag är grymt stolt över. det är också en lättnad att få känna att det är över nu, allt övningkörande, all press, all TID! Nu kan jag äntligen känna att det är avklarat och gå vidare till nästa punkt på min "att göra" lista. Apply for school...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0