Du har inte en aning

Denna dag började inte bra. När jag gick in här på bloggen för att göra ett litet morgoninlägg så fick jag panik! Först såg allt ut som vanligt men helt plötsligt mublerades allt om och bloggen såg helt störd ut, jag fattade inte vad som hade hänt och jag lyckades inte återställa den. Jag blev så jävla sne...När jag väl var på dåligt humör så gick allt annat också fel, plus att min katt följde efter mig vart jag än gick i huset och jamade. Irriterande ja..
Senare när jag gick in på bloggen så var allt som vanligt igen, det var v'l antagligen något fel med sidan bara, härligt :)

Förövrigt så har jag inte hunnit sitta mer med mina ansökningar, jag satt så länge och svor över bloggen... Jag jobbade på musik service idag:) Det var kul:) Det vi sysslar med där är väl inte skitkul igentligen, vi plockar och packa cd/ dvd och skickar iväg till massa affärer runt om i landet, ibland längre än så. men det är kul folk som jobba där, det är alltid uppiggande med ett härligt shitchatt i gångarna på lagret:D

 Jag saknar fotboll, det var jätte längesedan jag kollade på fotboll! Jag hade visst inte kul att skriva om idag :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0