Eviga Torsdag





De senaste veckorna har gått så jävla fort. Helgerna känns ju alltid för korta och är over innan man hinner tänka, medans måndag-fredag seegar förbi låångsamt...MEN nu! Först blir det måndag, man känner sig trött från helgen, fasar inför alla tråkiga saker man måste göra i veckan och så vipps, så är det torsdag. Och när det väl är torsdag så kännse det som att det alltid är torsdag. Måndag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Numera är en vecka bara 5 dagar :)

Idag har jag spenderat 4 timmar på Mönlycke trafikskola, (Tagga Tagga teori och uppkörning nästa vecka!). Först hade jag en dubbellektion som gick rätt bra, känns ju gött när det är så kort tid kvar...Sedan satt jag med teorin och det gick sådär men det börjar sitta. Jag skyller dagens teoriresultat på den osköna huvudverken som dök upp under tiden, obotlig vart den också när jag hade slut på alvedon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0