Gå hem nu!

Idag har jag jobbat för första gången på hela veckan. 11.30- 18.00 på underbara Mcdonald's. Fy Fan! Så jävla mycket folk var det idag, helt otroligt. Normalt sätt brukar det vara superstressigt över lunchen och sen lugna ner sig mellan typ två och fyra och sen dra igång ingen till middagen. Men idag tog det fan aldrig slut, det rullade hela tiden och jag pallar inte sånt. När jag är stressad gör jag bara massa fel, jag slår mig, tappar saker och famlar runt som en full jävla fluga. Jag var såå nära ett utbrott inne i den stora frysen när jag inte fick upp kartongen med Hot Wings.

Ikväll är jag sugen på att hänga framför tv:n med några polare men det verkar inte som att det blir av. Nästan alla är sjuka och killarna totalrenoverar en kompis bil, kul, kul...Mamma och Pappa har after-ski fest här hemma så jag får väl sitta här på mitt rum och ladda inför ännu ett härligt pass på donkan imorgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0