I denna tid


Nu börjar saker och ting närma sig i mitt liv. Nästa vecka har jag teoriprov och uppkörning, det är dags att börja med ansökningen till skolan, jag måste börja träna och sola inför beach 2010, jag måste färga håret, jag måste jobba mer, jag måste göra deodeodeodeee!

Jag har så svårt att lita på mig själv, att jag faktisk gör tillräckligt, att jag tar steg framåt. Just nu känns det bara som att jag står och stampar på samma plats medans tiden bara går förbi.

När man har många saker att göra samtidigt så är väl det bästa sättet att prioritera det som är viktigast och göra en sak i taget, typ skriva en lista och bocka av en "att göra" punkt i taget. Jag har börjat med det, Körkort först, sedan skola. Färga håret ska man nog kunna klämma in någonstan där imellan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0