Keep on going



Tjeheej blogg!

Idag påbörjade jag min andra punkt på "att göra" listan. Apply for school! Jag smygstartade lite för ett tag sedan med att skriva i alla mina personuppgifter och lite sånt dära..men nu börjar allvaret. Jag har idag kollat upp en del stipendier som jag ska söka. Det gjorde jag på www.globalgrant.com, jag fick nog ihop runt 20 stycken. Jag måste bara läsa igenom alla lite mer noggrant innan jag söker dem. Jag har också börjat småkladda lite på mina personliga brev som måste skickas med i ansökan. Jag ska skriva om mina mål och planer för min karriär och varför just jag ska bli antagen, jag ska också skriva om vad som inspirerade mig till att vilja söka music business programet.

Det är lite klurigt och det kommer att mycket tid men det ska bli väldigt kul också, en spännande resa...

Jag har väntat så länge på att börja med det här, jag ville ju få körkortet fixat först så att det var ur världen och det är det ju nu. Jag vill verkligen anstränga mig så mycket det går för att det här ska gå bra, det handlar om min framtid, mina drömar och det är bara jag själv som kan övervinna mina mål. Eftersom jag inte ens sökt in än så känns det så långt borta när jag snackar om det, mycket tjöt och litev verkstad! Nu ska det fan bli verklihet också.


Koifisken symbloiserar bland annat att man tar sig över hinder i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0