Masquerade






Igår var det maskerad-bal i berg 211! Två av mina tjejkompisar hade 20-årsfest i ett berg:)

Lokalen jag jättemysig, lide Dracula-feeling över det hela, mörkt och stenigt med röda mattor och gardiner. Det var väldigt mycket folk men musiken var så hög att det var lite svårt att prata, men vad gör det när man kan dansa. Alla killar hade svart kostym och vit skjorta och eftersom alla hade mask så såg de flesta lika dana ut, lite roligt faktiskt:) Alla tjejer hade jättefina klänningar och skor, många hade långklänning vilket inspirerade mig väldigt. Jag ska också skaffa mig en långklänning, eller två...
Det var väldigt trevligt att träffa några av klasskompisarna från gymnasiet, några av dem har jag inte träffat senad själva studenten.

Innan själva festen så var det lite förfest hemma i min kompis lägenhet där vi tjötade lite, drack lite och hade allmänt trevligt sedan tog vi taxi ut till lokalen. Jag hade typ inte festat sedan Nyår eller något sånt så jag blev rätt full rätt fort...Ibland tycker jag inte om att vara full för jag har alltid nyktra Josefine med i bakhuvudet och då känner jag mig så dräggig och pinsam. Igår var en sådan kväll, jag fick asdåligt balans efter några timmar och det kändes som att jag bara ramlade runt och trampade folkt på fötterna med mina smala klackar, Usch!
Vid halv två tiden gick jag och en kompis från festen och tog vagnen in till stan, där gick vi till ett mysigt ställe som som spelade latinomusik, vid det stadiet var jag påväg att somna:) Då kom det en kille frång ingenstans och satte sig vid mig, hällde upp två glas vitt och började snacka, han var skittrevligt men jag vågade ändå inte dricka vinet, kände inte för att bli drågad just då...
Vi fick till slut skjuts hem av min kompis käre fader och jag var la hemma runt halv fyra, jag sov hela vägen hem.


Så här såg jag ut på festen :)






Lite bilder från maskeraden ;)




Ett av fördelsedagsbarnen.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vadå gick ni o efterfestade utan miig ? skulle inte johannas padre köra hem er?

2011-03-02 @ 19:03:40
Postat av: Josse*

Haha! Efterfest är nog inte det rätta ordet...Vilken Bea är det som skriver denna gången?

2011-03-02 @ 23:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0