Mjukglass,grillfest och lyxjakt




Allting tyder på att människans kropp känner av när det är dags för en ny årstid. Igår fylldes jag av vårkännslor och man kunde känna i den kalla friska luften att något bra är på väg. Även om våren är en härlig årstid när man ser hur naturen återhämtar sig från vintern och så även en själv, man får ny energi och alla blir lite gladare. Så kan man inte låta bli att fantisera om sommaren, hur den kommer att bli. Varm, härligt, spännande?

På jobbet idag kom ämnet sommar och båtar upp. När man väl kommer igång är det så svårt att sluta. Underbara blider dyker upp i huvudet, den perfekta grillfesten, sola på däck mitt ute i havet, roadtrip och kanske en härligt sommarflirt. 

Jag har i alla fall bestämt mig! I sommar ska jag segla, jag har aldrig selgat förut men nu är det på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0