Obehag


Idag
mina vänner har jag jobbat från 11.30- 21 på donkaan! Ärligt talat så hade jag fakiskt kul idag! Sköna människor i köket och på andra ställen, det är det som gör de:) På jobbet har vi en jättestor overall som man ska ha på sig om ska ska stå ute i mcdriven, än så länge är det bara några få som vågar ta på sig den men mitt mål är att få alla att använda den. Det är ju ändå en kul grej lixom, att se ut som en jättebäbis :P Men tyvärr lyckades jag inte med mitt Uppdrag idag...Jag återkommer om min framgång i overallprojektet för jag tänker icke ge upp!


Bad news...

En släkting till mig ligger på sjukhus, inte kul, inte bra. Ush!
Känns riktigt obehalgilgt.


I mitt senaste inlägg hade jag en bild på min älskade katt <3, dock har jag fått komentarer om att han ser lite konstig ut på bilden och jag håller faktsiskt med, därför lägger jag nu in några bilder på honom igen där han är så söööt:)





Och imorgon väntar stort kalas!!! Det ser jag verkligen fram emot, jag har inte festat på jag vet inte hur länge. Två tjejkompisar till mig fyller 20 och det ska firas!

Vi höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0