En resa till vår huvudstad

God afton i klibbet!

Jag sitter här vid min dator, kom hem från jobbet för 1,5 timmar sedan. Jag känner mig som en gammal, gammal gumma. Kan knappt resa mig från stolen och när jag går värker det i hela kroppen. Ett gött lager svett, salt och olja på hela kroppen och livet leker :D Tog mig i kragen och tränade innan jobbet idag bara för att jag kännde på mig att ja aldrig skule palla efter, och där hade jag rätt minsann. Men nu är jag slutkörd och riktigt jävla äcklig! Hahaha kom och ta mig :p

Imorgon åker jag till Stockholm men mina päron. Vi ska bo på hotell vilket betyder hotllefrukost! Det bästa som finns ey!! Tåget går 08,35 imorgonbitti och det är ju roligt, att gå upp tidigt igen... men vi får ju helan dagen på oss att shoppa så det kanske är värt det ändå :) Men på Torsdag är det inte bara shopping som gäller, då ska jag till Amerikanska ambasaden och förhoppningsvis få ett visum. Jag vill så gärna att det går bra, att alla papper är med som ska med och inget jävla strul för det ska då alltid krångla så fort jag ska göra något och jag orkar inte det, blööää...Jag se rockså fram emot skansen, hoppas de har massa balla djur där :D



Nä nu måste jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0