I'm back!

Hejsvejjj!

Nu är jag hemma igen, eller jag kom ju hem i fredagskväll men jag har inte haft en minut över till min lilla blogg.

Jag har haft en bra resa till Stockholm. Det har varit 100 gradet och sol, inget bra shoppingväder, hade hellre lega och stekt på stranden men men. Det blev en del shopping i alla fall och det gillar viii:D  Sedan var det ju besöket på Amerikanska ambasaden som stod i centrum, det gick bra men det känndes lite läskigt. Det var skönt att de var många svenska som jobbade där, då känndes det hela lite tryggare. Sedan träffade jag även lite sköna männinskor i kön vilket gjorde väntetiden mycket trevligare :)

Jag och mina pärisr besökte såklart skansen, mest för att jag ville kolla på djuren. Det var outhärdligt att gå omkring där. Det var så jävla varmt! Och vi fick aldrig se vargarna:( Men däremot lodjuren, björnarna, äglarana, sälarana och massa andra :)

Det roligaste som hände under resan var nog när en spansktalande gumma fråga mig om hur hon kulle ta sig till ett museum med buss, hon fattade ingen svenska, ingen elngelska och min spanska består av tre ord så, haha ja du. Jag fattade ungefär allt hon sa och försökte förklara på massa sätt men hon hängde inte med någonstans stackarn...Vad är poängen med att förstå ett språk men inte kunna snacka det?, Jag måste flytta till spanien känner jag.


Här kommer massa bilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0