Pissblöt men glad ändå

Hejshahaan :)



Whould you like a hug?

Nu är jag hemma igen ifrån min lilla semester. Tog bussen från stugan direkt till jobbet imorse så nu är det igång igen. Funkade ändå rätt bra idag, man brukar vara lite lost när man kommer inramlandes från något helt annat. Typ som när jag kom från midsommarfetsen, hehe :s Som ni vet har jag haft en asskön vistelse hos mina päron och fick njuta av solen så som ja verkligen behövde. Men så klart, nu när man är hema igen ska det spöregnas! Hade kvar cykeln vi busshållplatsen sedan jag åkte i måndags så vart tvungen att få den hem. Så nu sitter jag här i mina myskläder och ber till alla gudar om att inte bli förkyld. men jag tycker nog mest synd om min vackra fotbollstidning och bkoen från bibioteket...


Bilder från dagarna jag tjötar om hela tiden:


Jag bjuder här på det sexigaste!


I Löv Tacos!

Rensa jordgubbar är allvarliga grejer!

Dessa livsvikgtiga vänner är vad jag skulle ta med mig till en öde ö, ifall någon undrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0