Semester


Hallå där i sommarvärmen!

Just nu sitter jag uppe i sommarstugan mina föräldrar hyr av några vänner till familjen. Jag njuter fullt ut av mina två lediga dagar och är sjukt glad över värdret. Det har varit en fantastisk dag idag, solen har skinit, då och då kommer lite svalkande vindar och äntligen har jag fått sola! Till middag blev det tacos på altanen i kvällssolen, även en iskall drink slank ner :) Nu sitter jag vid datorn och käkar vattenmelon...
Imorgon ska vi plocka jordgubbar och förhoppningsvis softa på srtanden ytterligare några timmar. Åh så nice!

Och jag har fått för mig att jag bara måste dra på en sistaminuten-resa! nuNuNu, är det någon som är på eller???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0