Söndagsångest

Men hallå där änna!

Ledig helg har det vart här för mig och det var inte helt fel. Jag har hunnit med en jäkla massa fast inte det mest behövda, vilan. Jag är helt slut jag. I fredags drog jag och Pihl till heden och kollade in lite fotboll under gothia och sedan satsade vi på utgång. Cicero och Gretas fick äran till vår närvaro men där i mellan hamnade vi på ändhållplatsen :S Vi åkte åt fel håll om man säger så! haha vi två kommer att dö utomlands. Just det vi har bokat en resa fan, till Alanya baby. Jag längtar så jag döör. I lördags satt vi sammnlagt sju timmar tror ja och letade efter något billigt och bra...sedan var vi även en sväng hos en härlig kvinna som heter Victoria och drack lite vin och hälsade på nya människor ;)

Så nu sitter jag här i min egen tystnad, känner mig trött och vilsen. imorgon är en ny vecka med arbte och svett. jag ska jobba stängning för första gången och jag vågar inte riktigt. Vi får väl se hur det går.


Här börjar det


Här slutar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0