Gårdagen

God dagens ::)

Igår fick jag gjort/inte gjort lite grejer. Jag startade dagen ett pass på gymmet, mitt kort funkade ju helt plötsligt när jag skulle gå dit och kolla vad som var fel. Jag gillar verkligen det här stället. De har mycket bättre maskiner än vad de hade när jagvgymmade på friskis, man kan träna fler muskler och det är kul :) Så idag har jag träningsverk i hela armarna och en del av ryggen. GÖTT japp!

Igår satt jag även med datorn på jakt efter flygbiljett till Los Americos och jag måste säga, jag har noll koll på sånt. Hittade en biljett för bara 3 800 någonting med två byten som skulle ta 18 h. Helt okej tycker jag, de vanligaste biljetterna ligger på 10 000 med ett byte och 14 h restid. Så är det inte värt att ta det billigare alternativet? Då flyger man med Air Berlin som är ett budgetbolag precis som Ryan Air och aldrig att jag sitter i över 2 h på ett sånt rangelplan. Jag har googlat och blivit medlen på flashback för att nosa upp lite komentarer om detta Air berlin och det lilla jag har hittat beskriver det som ett budgetflyg med gratis fika och bekväma stolar. Jag vill kolla på film! haha men allvarligt, jag ska flyga i en evighet jag kan inte bara sitta där och glo in i en annan stol för fan. Nä jag måste få tag på Annie nu! Det börjar bli dags att boka lite grejor nu va...

Bakade rabarberpaj igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0