Helgenär över nu

Hejsan mina godingar! Har inte skrivit här på ett tag nu. Det är nämligen så att bloggen dampar så man kan inte lägga upp bilder eller ändra texten o.s.v. Då vart jag i irriterad så jag sket i den! Har hållt på mad massa inlägg om min shopping och dagen outfit bla bla blahaa men det funkar ju inte utan bilder! Jag har i alla fall bokat flyg till L.A nu om jag inte redan skrivit det, och fått besked från csn om studiestöd/ lån och det gick igenom :) de ända som är kvar nu är ambasaden i Stockholmo och dit ska jag om typ 2 veckor. Känns skönt att få allt gjort så att man kan börja tänka på annat nu. Vet inte vad jag menar med annat men det lär vi alla märka. Imorgon är jag ledig och det är gött, hoppas på fint väder så att man kan sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0