Migrän på jobbet

Tjoho bitches :)

Igår hann jag bara jobba i tre timmar. Jag fick ju sånt där migränsyntom men på senaste tiden har det aldrig brytit ut även om jag jag skippar alvedon så jag tänkte inte så mycket på det plus att det blev en del att göra ibland så jag glömde bort det men efter tag satte det igång på riktigt och då kännde jag shiiit! Så ja tog rast och då började jag må dåligt. När rasten nästan var slut så hade det blivit mycket värre så jag var tvungen att ringa pappa så han kunde hämta mig...Sov nån timma när jag kom hem och kände mig lite bättre efteråt men hade fortfarande ont i skallen :(

fyyyblääääa..



Idag mår jag mycket bättre och hoppas av hela mitt hjärta att ja får jobba min härliga nio timmar :D Just nu är jag så jävla taggad på Metaltown så jag dööör! Jag vill bara att det ska vara torsdag nu. Igår gick jag igenom lite kläder jag ska ha med mig men jag måste nog börja packa lite snart. jag har inte så mycket tid kvar innan jag åker för jag jobbar 14-23 hela veckan och blir det för sent att göra sånt när man kommer hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0