Söndagsutgång

Men tjaaa!

Sommaren är här och det är varmt, väldigt varmt. Igår var jag och Amanda ute, vi gick till Valand runt tolvtiden. När vi kom dit så var det inte så mycket folk och det satt en grabb och lirade gitarr och sjöng 1000 svenska låtar. visst han sjöng bra men heey vi ville ju dansa och det funkade verkligen inte till hans musik, vi testade och det gick inte! Så jag gick ner till baren och frågade någon av dem när han skulle sluta spela, då fick jag det skönaste svaret: Jävligt snart hoppas jag...:) Men han spelade på en stund till innan partymusiken sattes på och då javlar dansade vi!

Tog taxi hem till mandy och slockna så fort hövvet nudda kudden. Vaknade 11 och solen sken :) så idag har vi lega ute på gräset, stonkat och stönat i värmen, käkat kina mat och skaffat oss snygga linjer. Tackar för ett gött söndag/måndagshäng bea!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0