Bloody Wednesday



Sitter nu framför tv:n och kollar på Valencia- Barcelona där det står 0-0. Messi har bränt av två superchanser och just nu känns det lagom stillastående...

Idag gick jag upp ca halv 12, satt vid datorn en stund, sedan gick jag upp och fixade frukost. Kände för någonting nyttigt och annorlunda.

Resultatet blev:

Havregrynsgröt med smaskiga bär samt en prinsessmugg mjölk :) naamy!


Började jobbet idag kl 16:30 (Musik service) Det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att gå på toa:) När jag satt där så började jag plötsligt blöda näsblod :s Jobbig siuation! Hahaha jag är glad att ingen så mig. det blödde jättemycket och ville inte riktigt sluta men efter ett tag när det hade lugnat sig passade jag på att ta lite bloggbilder:P



Very fabulous!

Det var allmänt segt på lagret idag, inte så mycket folk, inte så mycket att göra. Ingen av mina riktiga bundisar var där heller så det blev en ganska tyst arbetskväll. I morgon ska jag förbi min sjuke släkting som äntligen fått komma hem från sjukhuset, jag har inte kunnat hälsa på honom än så det ska bli fint att få ses lite. Sedan ska jag jobba ett äckelpass på donkis 19-23.30! Jag gillar inte att jabba så sent, då får man ofta stå själv i köket och det tycker jag är obehegligt, speciellt nät det helt plötsligt kommer massa folk från ingenstans. Men men vi får hoppas att det blir en lugn kväll:)

Det står fortfarande 0-0 i matchen i den 75:e minuten...fast i 76:e minuten gör Min lille Messi tillslut 0-1 till barca, efter tre Messimissar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0