Discobowling

Igår var det discobowling som gällde. Vi var ca 20 pers från jobbet plus några andra som bowlade på Strike i gamlestan. Först träffades några av oss på Vasastan där vi drack och tjöta lite, sedan tog vi vagnen bort till bowlinghallen och mötte resten. Jag måste säga, jag hade så jäkla kul. Själv är jag sämst på att bowla och brukar typ bli asarg för att det går så dåligt men igår spelade det ingen roll. Det var bra musik, grymt folk också kanske alkoholen hjälpte till lite, vem vet :p I slutet av bowlingkalaset när det var dags att dra sig tillbaka till stan fick vi även vara med om lite dramatik, känns alltid lika onödigt men sånt hör ju till, tråkigt nog pallar vissa inte att bli fulla ibland.
Kvällen avslutades på MAX vid "Nya" gamla Ullevi där jag fick käka mina älskade nuggets, som inte alls är lika goda som på McDonald's...
Tog 02.40 bussen hem med en från jobbet som också bor i Mölnlycke, det gillade mor min för hon vill inte att jag ska dra runt själv på stan mitt i natten :D hehe...

Här är lite bilder från kvällen:

Fyra riktigt härliga leenden :D


Jag och Sofie :) Jag har lyckats få någon skugga på min skalle så mitt hår ser fluffigt ut :s








Som sagt det blev en lyckad kväll. Tack alla som var med! Jag hoppas starkt på en repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0