En timma sen

Idag hade jag ställt klockan på elva för att jag skulle få sovmorgon och åka till jobbet halv ett eftersom jag började klockan ett. men så blev det inte riktigt. Kvart över elva ringer donkan och undrar vart jag är, för jag började elva! Hallå, hur fel kan det bli! Asså jag var helt säker på att jag började ett, hade skrivit upp det och allt, men icke..Jag fick stressa som en gris och när jag kom ut till bilen så var alla rutorna igenisade med sån där is som inte går att skrapa, "pansaris" som pappsen säger. Jag satte på att fläktar och värmeslingor o.s.v. och efter ett tag så gick det att skrapa, det tog mig typ tio minuter från att jag gick ut till blinen till att jag kunde rulla iväg till jobbet...sen! Lyckas jag hamna bakom ett härligt långsamtgående tåg där första blien är en bli med släp som kör i 40 på en 60-väg. jag var inte alls hysterisk i min bli, nej nej. Jag kom en heel timma försent.

När jag väl kom hem så satte jag mig med alla ansökningarna, en del framgångar och en del motgångar, men det är så det ska gå till antar jag:) Just nu käkar jag MAT! Mammas currypasta


Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0