Hemma igen



Nu har jag återvänt från Scotland!



Resan har varit härlig men alldeles för kort...
Scotland är ca två månader för oss i vädret, så det har varit härligt vårsolsken varje dag. Bra shopping god mat och fina saker att titta på. Personligen är jag inte så mycket för sevärdigheter och långa statspromenader så det var tur att tiden inte räckte till så mycket sånt, tyvärr blev det ju även för lite tid till shopping. Jag fick i alla fall köpa mig ett par fina skor, en ännu finare klänning och två läppstift:)



Otroligt mysiga pubbar överallt, önskar att vi hade hade mer sånt här hemma.



Jag hade kanske förvänat mig att alla invånare skulle gå runt och spela säckpipa men där hade jag fel. Såg bara några få musikanter och här är två av dem.



Resan var faktiskt min pappas födelsedagspresent, här står han och fyller år! Vi besökte två whiskydestillerier denna dag.



Nu kan jag inte vänta tills jag ska resa nästa gång! Vi får väl se när det kan tänkas bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0