Hur ska detta sluta!





Men hej!

Idag skickade jag äntligen iväg min ansökan till skolan i USA. Det känns som att det har tagit väldigt mycker mer tid än vad jag hade tänkt mig. Jag har inte lyckets sitta ner och göra allt på en gång utan alla papper har gjort lite här och lite där...men nu är det i alla fall klart och den är lagom god tid innan deadlinen- 15 april.

Jag söker just nu massor av sommar jobb. Skulle sitta fint med heltid och gärna med handelsavtal så man känner av att man har jobbat. Sedan jag började söka har jag varit på 2 intervjuver, en på Lidl och en på Burger King. Lidl- intervjuvn gick rakt åt helvetet! Plus att det låg så jävla långt bort... Burger King sökte jag till för typ ett halvår sedan, och det känns lite ovärt att byta från donken till BK, samma arbetstider och samma betalt. Fördelen är att det ligger mycket närmare och det är inte lika mycket folk där så stressen är på en lägre nivå. Känns lite tråkigt dock att lämna alla sköna typer på donken. Jag är helt enkelt splittrad, What to do???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0