Jag saknar vågorna


Nu för tiden har jag väldigt lång hår, jag älskar det verkligen! Jag har aldrig kunnat få så här lågt hår innan, det växer så otroligt låångsamt. Nackdelen är den att mina lockar försvinner mer och mer. Innan när det var kortare och mer uppklipt så hade jag jättelockigt hår, korskruvar o.s.v. Nu har håret blivit för tungt eller något i den stilen så utanpå äg det näst intill rakt och lite vågit i underhåret och i topparna. Very sad...

Om ni minns frisyren hag hade på maskeraden jag var på i helgen så hade jag en flätad knut mitt uppe på min skalle. När jag tog ut den så fick jag lite ångestkännslor. Håret blev superlockigt och svalligt och volymitg:) Aaah!




Så här vill jag att mitt naturliga hår ska se ut, ungefär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0