Packlista

Imorgon bär det av! Jag plus familj flyger till Scotland för att fira pappas födelsedag. Det ska framför allt bli skönt att komma bort, känner mig som en självgående robot för tillfället. Jag är också nyfiken på själva Scotland, det känns som ett udda resemål och jag vet inte så mycket om det. Mina förväntningar är att vädret kommer vara ungefär det samma som hemma, alla kommer ha skön dialekt och själva staden kommer att vara extremt mysig :)

Nu till det komplicerade, vad ska man ha med sig, vi är borta fredag- måndag. Alltså inte speciellt länge men jag är världmästare på att packa med mig alldeles för mycket. Jag kan aldrig bestämma mig för typ ett par skor...men jag hoppas ju på lite shopping så väskan bör ju inte vara sprängfylld på resan dit ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0