Run Run Run




Nu har ju jag skickat in min skolansökning så det är bara till att vänta på svar. De kommer att skicka ett skill-test via mejl som man ska klara av på tid! Är något nervös inför detta men enligt Study abroad så har de inte haft någon som INTE har klarat det. Kanske kan jag bli den första? Nej det får icke ske...Medans jag väntar försöker jag att sysselsätta mig med andra saker, nu behöver jag inte övningsköra mer, jag måste inte fixa betyg fån min förra skolan och skriva massa bra saker om mig själv på engelska, så va tusan ska man hitta på?? Jag har bestämt mig för att börja springa! Minst 2 gånger i veckan, jag började förra veckan och lyckades med med mitt mål (alltså springa två gånger) Idag var jag ute och sprang, inte hur mysigt som helst eftersom jag började blöda näsblod på vägen, mitt inne i skogen utan papper eller annat absorberande material. Just då fick jag syn på en hund :) Som tur var hade hunden en husse, husse hade papper! problemet löst.

Imorgon ska jag provjobba på BK, det ska faktiskt bli riktigt kul :) Hoppas det jobbar trevligt folk där så man känner sig välkommen och så...Det är inte alltid lätt att vara ny. Dock känner jag ju en som jobbar där men jag vet inte om han kommer att vara där just imorgon, vi får se.

Imorgon är det även EM-kval, det ser jag fram emot! Sverige möter Moldavien på Råsunda, heja Svergie!! hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0