Viktigt möte


Idag startade jag dagen med en somrig frukost:) Gick förbi hemköp och tänke, åh, dom har nog jordgubbar där inne! Och visst hade dom det:) Tyvärr var dom inte så goda, väldigt röda och fina men smakade nästan bara vatten...



Vad har mer hänt idag, jo jag har jobbat också har jag haft ett möte med Study abroad! Eller CIS som det hette förr i tiden. Nu är jag bara en liten bit ifrån att slänga iväg min ansökan till MI i hollywood:D Min madre förljde även med så nu har hon äntligen lite koll på vad det här faktiskt handlar om. Jag blir alltid så jävla taggad på dessa möten, det låter verkligen helt grymt. Nu är det bara att hoppas av hela hjärta och själ att jag kommer in.
 
Företaget Study abroad är skitgrymma, dom vet vad dom snackar om och hjälper till att hitta det som passar bäst för dig. Man kan ställa tusen frågor och dom är fortfarande lika glada i att babbla. Och dessutom är det gratis!

Här på deras hemsida finns massa information om utlandsstudier, här hittar man även alla länder och skolor de sammarbetar med---> www.cis.nu


Kommentarer
Postat av: Mobile

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-11-24 @ 06:59:56
URL: http://mobile.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0